Kesäteatteri Tammenranta

Vehmasmäen Nuorisoseuran Kesäteatteri Tammenranta tarjoaa ainutlaatuisia ja ikimuistoisia teatterielämyksiä luonnonkauniissa ja idyllisessä maalaismaisemassa.

Harrastajateatterista kiinnostuneet pääsevät mukaan ilmoittautumalla ennen syyskauden alkua. Marraskuussa päätetään seuraavan kesän näytelmä ja harjoitukset alkavat tammikuussa. Harjoituksia on aluksi kerran viikossa sunnuntaisin. Näytöksien lähestyessä, harjoituksia on 2-3 kertaa viikossa.

Näytelmät voivat olla komediaa, draamaa, farssia, musikaaleja tai laulunäytelmiä, joten monen tyyppisiä ja ikäisiä näyttelijöitä tarvitaan.

Kesäteatterin pyörittämiseen tarvitaan lavasteiden rakentajia, kahviotyöntekijöitä, järjestysmiehiä, pysäköinninvalvojia ja lipunmyyjiä. Kesäteatteritoiminnassa on mukana noin 50 aktiivista talkoolaista, mutta uusia talkoolaisia otetaan mielellään mukaan. Talkoiluperinteitä noudattaen aherruksen lomassa juodaan talkookahveja.

Jos näytteleminen tai talkootyö kesäteatterissa kiinnostaa, niin otapa yhteyttä!

kesateatteritammenranta@gmail.com