Liity jäseneksi

Vehmasmäen Nuorisoseura yhdistää Etelä-Kuopion asukkaita ja tarjoaa harrastusmahdollisuuksia kaikenikäisille; mm. teatteria, liikuntaa, tanssia ja musiikkia. Jäseniä  Vehmasmäen Nuorisoseurassa on tällä hetkellä noin 200.

Jäsenmaksu 2024 on sekä aikuisilta että lapsilta 30 €/hlö. Maksusta lähetetään lasku kerran vuodessa.

Täytä liittymislomake tästä!⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Huom! Linkki vie Suomen Nuorisoseurat ry:n sivuille, josta valitaan jäsenyhdistykseksi Vehmasmäen Nuorisoseura.

Liittyessäsi Vehmasmäen Nuorisoseuran jäseneksi, olet automaattisesti jäsenenä valtakunnallisessa Suomen Nuorisoseurat ry:ssä, joka on nuorisoseurojen valtakunnallinen yhdysside. Suomen Nuorisoseurat ry:llä on Pohjois-Savossa aluetoimisto, jonka piirissä toimii 35 nuorisoseuraa. Niistä yksi on Vehmasmäen Nuorisoseura.

Seuralainen

Seuralainen on Nuorisoseurojen jäsenien käyttöliittymä Nuorisoseurarekisteriin. Siellä pääset muokkaamaan henkilötietojasi sekä tarkastelemaan jäsentietojasi ja rekisterin kautta sinulle lähetettyjä laskuja. Seuralaisesta löydät myös jäsenkorttisi, jäsenedut ja paljon muuta!

Seuralainen - Nuorisoseurat

Suomen Nuorisoseuran jäsenedut:

• Scandic –hotellit: Jäsenetuna -10% päivän hinnasta.
  • TallinkSilja: Uudet kanta-asiakkaat suoraan ClubOne-etuohjelman silver-tasolle.
  • Vierumäki: Majoituksesta –10%.  Etu verkkokaupassa - poislukien mökit ja lomahuoneistot sekä Hotelli Fennadan Presidential suite.
  • Storytel-palvelu: 30 päivän ilmainen kokeilujakso uusille käyttäjille (koskee uusia käyttäjiä).
  • Suomen hostellijärjestö: Automaattisesti 10 % majoitusalennus verkostomme hostelleissa
    Suomessa.

Vehmasmäen Nuorisoseuran jäsenedut:

• Valoharjun vuokraus: Jäsenetuna - 10 %
  • Lastenteatteri ja  Kesäteatteri Tammenrannan pääsyliput ryhmälipun hinnalla.

Lisätietoja:

Suomen Nuorisoseurat ry:n Pohjois-Savon aluetoimisto:
www.pohjoissavonnuorisoseurat.fi

Suomen Nuorisoseurat ry: